יו"ר הנהלת מרצ מודה: "המפלגה מדברת בשפה לא רלוונטית"

אסתי פלד No Comments on יו"ר הנהלת מרצ מודה: "המפלגה מדברת בשפה לא רלוונטית"

יו"ר הנהלת מרצ אורי זכי שוחח ם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על ההפסד הצורב בבחירות: "מרצ והעבודה תקועים בעבר ולא מושיטים יד להרבה מאוד אזרחים מהציבור הישראלי, שמאל שרוצה להצליח חייב לשנות גישה"

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הנהלת מרצ אורי זכי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על ההפסד של מרצ בבחירות: "זה יום עצוב לכל שוחרי הצדק החברתי וכל שוחרי זכויות האזרח. ישראל היא היום הרבה יותר אמונית והרבה יותר יהודית, ומרצ מדברת בשפה של שנות ה 90, היא לא מבינה את השפה העשכווית".

"הרבה מצביעים שלנו עברו לאחרונה ליש עתיד, זה אנשים שמאמינים בערכים שלנו, לא נגמר הרעיון השמאלי במדינה. כמפלגה אנחנו צריכים לרענן את קהל היעד".

זכי הגיב לסרטון של פעיל מרצ מבזה תפילין ביום הבחירות: "זיעזע אותי הסרטון הזה, זה לא הדמות של המפלגה ולא הרוח שלנו. אני עצמי מניח תפילין כל יום".

"אני חושב שמרצ והעבודה תקועים בעבר ולא מושיטים יד להרבה מאוד אזרחים מהציבור הישראלי, שמאל שרוצה להצליח חייב לשנות גישה" הוסיף זכי. "מרצ נחשבת למפלגת תל אביב, היא יכולה להפוך למפלגה חברתית ולקבל קולות בשכונות. הדגל העיקרי שלנו הוא חברתי".

"המס על החד פעמי הוא לא נגד הציבור החרדי, גם אני מתקשה בהרבה מקומות עם החוק הזה, אבל אני מבין את החשיבות שלו, זה ממש לא קשור לחרדים. גם לחרדים אכפת מחלקי פלסטיק בנחלים, ואכפת להם מהסביבה, החוק הזה טוב לכולם. אני לא אחראי לכוונות של ליברמן".



0 תגובות